Veebikodu, kus jagan oma mõtteid, tundeid, elamusi, fotosid ja parimaid loetud mõtteid.

Archive for 03/05/2009

Affirmations

Nädal möödas, aeg dokumenteerida:P
Puhkuse mõju hakkab hääbuma – tööhullus ja -stress võtsid sel nädalal juba täitsa võimust! Aga õnneks on olemas kevadpühad ja pikendatud nädalavahetused ning pühapäeva õhtuks on jälle saavutatud mõnus rahulolu.

Nädalasse mahtus teater – Vat Teatri Värvid – mõnus meelelahutus. Mulle meeldivad etendused, mis panevad elu üle mõtlema, aga vahepeal on hirmus mõnus vaadata midagi sellist, mis paneb lihtsalt naerma ja lõõgastab. Tegelikult ilmselt oli ka selles etenduses materjali, et mõtlema hakata, aga meelelahutust oli tol hetkel mul rohkem vaja ja seega seda rohkem ka välja noppisin.

Lisaks mahtusid sellesse nädalasse Minu Eesti Mõttetalgud. Ma olen sel teemal juba päris palju rääkinud, seega pikalt sellest kirjutada ei tahakski – aga natuke siiski. Kuigi on olnud perioode, kus ma olen olnud ürituse suhtes skeptiline või neutraalne, siis praegu ma arvan, et on ääretult positiivne, et selline algatus tekkis ning eestimaalastele antud kogunemis-mõtlemisvõimalus välja pakuti. Suurepärane võimalus, et koguneda kokku oma kogukonna inimestega – või siis tutvuda hulga uute inimestega – ning õppida üksteiselt; ja mõelda, mida igaüks ise saab ära teha, et elu meie ümber oleks parem. Paljude jaoks tundub see ilmselt uus ja veider idee, aga samas tundub mulle imelik see, et selliseid kogunemisi-üritusi ei toimu regulaarselt!

Lisaks mahtus sellesse nädalasse maailmavalu, jalgpall, tutvumine digipeeglite maailmaga, volbriöö ujulas, selle hooaja esimene 40kilomeetrine rattatiir, esimene grill-chill ja mõningate inimeste come-back. Lõpp hea, kõik hea:)

Kui nii palju aastaid päevikut kirjutada, siis paratamatult hakkavad asjad teemad korduma. Vahel vanu post‘e üle lugedes pead nentima, et näed, see jutuke sobiks ka tänasesse päeva… Oh jah:)

Sunrise

Sunrise


Mõne inimese maailm avaneb sinu ees aeglaselt, teisel kiiresti, mõni jääbki suletud kardinate taha. Sa võid osa saada kellegi õnnest ja õnnetusest, rahust ja meeleheitest, armastusest ja vihast, hingesuurusest ja väiklusest, tarkusest ja rumalusest, rikkusest ja tühjusest, keskpärasuse hallusest ja südame-avaruse ilust – kui sa ise tahad ja viitsid seda kõike otsida ning näha.