Veebikodu, kus jagan oma mõtteid, tundeid, elamusi, fotosid ja parimaid loetud mõtteid.

One and only

Mõnikord juhtub nii, et kõik segane saab hoobilt selgeks. Pikalt vaevanud mured saavad üleöö lahenduse. Sa ei kahtle enam, ei karda midagi – sa tead, mida sa tahad ning mida selleks tegema pead. Sa oled kohal.

Vahel ei ole vaja suuri pingutusi ja vaeva nägemist – kõik tuleb ise, täpselt siis kui vaja. Tuleb võitlusteta, egode konfliktideta, tingimuste seadmisteta. Pole vaja lammutada maha eraldavat seina või sulatada pikalt paksu jääkihti…

On olemas inimesi, kes toovad välja sinu parema poole. Ja tunduvad ise nii läbinisti head… On inimesi, kellega võiks lõputult rääkida; ja samas turvaliselt vaikust nautida. On vestlusi, kus pole vaja pikki selgitusi, mõtet on võimalik haarata poolelt sõnalt. On tunne, et sind mõistetakse ja sina mõistad.

On öid, kui ei raatsigi uinuda; või kaisutusi, mille lõppemist tahaksid igavesti edasi lükata… ja peatuda vaid selleks, et vaadata taaskord neid säravaid, õnnelikke, kõige ilusamaid silmi. On päevi, mil suunurgad ei lange, isegi siis, kui silmalaud seda pidevalt teevad…:)

Ei ma hommikul veel aimanud, et täna on see päev
Milleks eland, mida ootand, et ma täna seda näen
Ainult nüüd, kui vaatan sind, sind tahan endale
Ja kui võtad mu, siis luban, et vaid kõrgelt lendame
Tundsin ära, mida otsind olen kogu pika tee
Arvasin küll muud, kuid selgus, sina oled see

Pole tundnud veel, et süda mul ei kahtle
Kuhu mõte mind ka viib, ma näen meid kahte
Näen vaid pilti, kus mu käed on sinu kaelas
Ja nii lähedal, nii lähedal on taevas

Ütleme, et ma ei olnud selleks valmis
Et üks silmavaade olla võib nii kallis
Tundsin, miski minus igaveseks muutus
Kui mu pilk vaid hetkeks sinu pilku puutus…
(Kaotajad – Kõrge lend)

Comments on: "One and only" (1)

  1. […] Armastusest räägivad umbes pooled postitused:P Raske välja valida, kuhu veel viidata. Armastusest on näiteks siin heietatud, siin on lähenetud natu teise nurga alt. And last but not least. […]

Lisa kommentaar